dariku untukmu





coretanku...

Monday, February 7, 2011

kampung oh kampung


best sgt balik kedah kali ni..dpt berjumpa smua anak2 buahku..tihah pon asyik keluar masuk rumah je..bebas sebebasnya dia kt umh tok n tokwannya..hehe..dh x nak tdo siang..and mlm pon asyik tdo lewat je..mbe rugi bg dia kalo tdo awal..x puas main..

syukur alhamdulillah..perjalanan kami pergi n balik dipermudahkan..wlpon jln agak jem, tp still enjoy..hehe..syukur jugak pd kali ni dpt membahagiakan ayah kesayangan ku..ayah dh dpt nikmat untuk mendengar stelah 3 thn ayah kurang mendengar..

seronok tgok ayah bila dh bleh dgr mcm biasa..hope ayah dpt sesuaikan dengan alat pndengaran tu..=) mendengar, melihat, semua nikmat yg terlalu bernilai bg kita yg kdg2 kita x sedari...syukur dgn apa yg kita ada...byk faktor yg mnyebabkan ayah x leh dgr antaranya sbb keturunan(tokwan dulu cam tu), diabetis, pengambilan ubat2an, umur dan sbgainya...mahal pon x pe..yg penting ayah sihat dan happy..

tp, sedih sgt bila ayah ckp tihah dah nk balik, tinggal tok n tokwan ja kat cni...mendalam sgt maksud ckp ayah tu..tah la bila boleh balik dok ngan mak n ayh..syg sgt umah tu..tu rumah pusaka yg terlalu banyk kenangan dlm hidupku...tringin sgt nk dok skali mak n ayah..syg mak..syg ayah..x terbalas apa yg mak n ayah bg slama ni pd ku...
semoga ALLAH panjangkan umr, di beri kesihatan n kesejahteraan pd mak n ayah..

drpd..anakmu yang terlalu menyayangimu mak, ayah..

No comments:

Post a Comment

HIBURAN MENDIDIK JIWA


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com